zaterdag 31 januari 2015

Mijn eerste affo voor 2015

Ik heb er even voor op het gaspedaal moeten trappen maar dan is het me toch gelukt om mij aan mijn goede voornemens te houden, namelijk iedere maand moet er iets af. En dat is geworden de Crochet Along van 2014. Met heel veel plezier heb ik hier aan gewerkt met Drops Cotton Merino en haaknaald 4. Heel veel kleurtjes zijn er in verwerkt omdat ik maar geen genoeg van de diversiteit in kleur kan krijgen. Ik ben er blij mee en mijn moeder zegt dan altijd "dan is het goed kind".


Het werd toch nog wel even spannend of ik het zou halen en daarom heb ik mijzelf ingedekt met het speldenkussentje van Edyta Sitar.

En hier wordt ik ook al weer helemaal blij van.
Heb ik nu nog een dilemma is het kussentje een extraatje of geldt deze voor de maand februari.

Fijn weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten