vrijdag 23 januari 2015

Dagje Edyta Sitar en wat dat teweeg brengt

Zaterdag met Ineke, Cathelijn en Ans naar Zutphen geweest voor een Edyta Sitar dagje bij Petra Prins. Genoten heb ik, wat een heerlijk dagje uit. Leuk ontvangst met een eigen beker met zoetigheid en een leuk tasje met een werkje (speldenkussentje) stofjes, een te leuk klein schaartje, klosje garen. Helemaal leuk.
Edyta heeft ons eerst door een flinke stapel prachtige quilts heen geloodst en daarna ons nog wat fijne kneepjes bij gebracht. Ik kon het natuurlijk niet laten en heb weer een patroon besteld.


De Common Bride, een beauty. Moet nog even wachten tot hij bij Petra is afgeleverd. Maar tot die tijd kan ik mooi nog even deze afmaken



De Prairie Peony, 2 jaar geleden aangeschaft in Houston. En een fantastische leuke quilt. Ik werk er graag aan maar moet nog even doorzetten.

De Kaleidoscope uit het boek Reasons for Quilts. Alle stroken zijn al aan elkaar genaaid moet alleen de punten er nog even uitsnijden en als kaleidoscope aan elkaar naaien. Nou ja, zeg nou zelf. Dat is toch goed te doen. Even een versnelling hoger en als de Common Bride dan binnen is kan ik zo beginnen.
O zo'n dagje brengt toch wat teweeg hoor. Weer een werkje erbij.

Fijn weekend


Geen opmerkingen:

Een reactie posten