dinsdag 31 maart 2015

Op de valreep

Na een maand van heel veel klussen in huis en weinig handwerkjes is het mij toch nog gelukt om een iets af te krijgen. Gelukkig want het was de vorige maand al nipt en het zou te gek worden als ik nu al moest toegeven dat het weer mislukt is om mij aan de goede voornemens van 2015 te houden, namelijk iedere maand moet er iets af.
En met dank aan mijn goede vriendin Ineke,

Fijn dat je even helpt Ien.

is dan hier de konijntjes quilt voor baby Aurora. De foto is genomen op een zonnige dag waardoor de foto een beetje flets lijkt maar in het echt valt dat reuze mee.

Verder ben ik lekker opgeschoten met het babydekentje van kleindochter in wording.

Ik ben met het laatste rijtje bezig en zoals je kan zien moet ik nog 3 blokjes met een roze cirkel erin en 1 effen grijs blokje. Hierna wil ik 2 toeren met vasten en 1 toer met schulpjes.Moet geen probleem zijn, toch.
Maarrrrrrr.......






.....dit is alles wat ik nog heb. En dat wordt vrees ik wel heel spannend. Ik kan dat blokje met de lichte cirkel uithalen. Dan is 1 blokje gewaarborgd. Ik denk dat ik voor de rand wel 1 bol nodig heb, roze heb ik genoeg want ik heb ook nog een halve bol. Maar ik denk dat het te zwaar wordt om de rand roze te maken.
Misschien dat ik 1 toer roze vasten kan maken, kortom het wordt nog even een verrassing wat het eindresultaat gaat worden.

Dan wil ik ook nog even iets afmaken wat al weer veel te lang in een hoek ligt. Ik was er al mee bezig toen ik 2 jaar geleden naar Houston ging en met zoveel leuke dingen thuis kwam, dat dit in de vergeethoek is geraakt. nu ga ik met het gezin een paar dagen weg en wil ik iets makkelijks mee nemen wat bovendien weinig ruimte inneemt, dus.....




......hopla, afmaken. Heb er nog reuze zin in ook. Hij is wat gekreukeld maar strijken is niet mogelijk want het patroon is getekend met een frixon pen. En het verdwijnt echt met warmte heb in namelijk al eens geprobeerd.

En dan ga ik ook nog iets nieuws beginnen, ik zit volop in de babytjes die her en der tevoorschijn komen dus
hier ga ik nog iets van maken. Moet wel een beetje doorwerken want baby Thijs is er al.






Ik ga snel beginnen.
Fijne week

Geen opmerkingen:

Een reactie posten